idag är det fredag

praktik 8-17
började med att fodra och släppa ut hästarna sen mockade vi och strödde. Resten av förmiddagen gick åt att skubba klart taket i ena delen av stallet innan lunch tog vi in och fodrade hästarna efter lunch så tog vi ut hästarna igenoch skrubbade även klart de resterande väggarna i stallet. sen fick jag biolighta lite eftersom tjejen som gjorde det skulle iväg. När det var klart så la jag upp foder och la in de till de hästarna som var ute och sen städade jag i kammarna och hjälpte Sanna att fläta Izzy's svans. sen tog vi in fölstona och borstade på dom & ena fölet lät mig borsta på det och kratsa framhovarna på det.

Kommentarer
Postat av: Julia

Jättefin blogg!! Följa varandra via bloglovin? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback