:)

praktiken torsdag
8,20-17,15

började att sopa undan uppe på loftet sen tog vi ut hästarna och mockade och strödde. när vi nästan var klara med att strö så kom det ny halm så då var vi sysselsatta i en-två timmar med att fixa in alla balar på plats. när det va klart så¨började vi ta in hästarna och när alla var inne så fodrade vi. sen gick vi på lunch och efter lunch så började vi ta ut alla hästar och jag fick biolightade jag tre hästar.  Det tog lång tid men jag slapp att skrubba och det är mina armar glada över. Näär jag var klar med det så la jag upp& in foder till alla hästarna och när de var klart så tog vi in & borstade fölstona. Sen skulle vi ta in resten av hästarna men det var någon som skulle rida en häst så jag fixade till den. När det var klart så gick jag hem (:

*biolighten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback