Mirres nya outfit.

här är tre bilder på de sakerna mirre ska ha på sig när hon åker till tävling, dock kan hon inte använda den grimman vilket jag tycker är synd eftersom den inte är i läder, men den är sjukt snygg ändå. Jag älskar att köpa nya saker som man länge velat ha och jag kan väl erkänna att jag var mer inne på Amigo transport settet, men detta täcket har jag velar ha hur länge som helst, och sen är ju dessa skydden mycket snyggare eller vad tycker ni?


Täcket köpte jag nytt av en tjej som köpt fel, transportskydden köpte jag på Myone för 699:- och grimman fick jag i födelsedagspresent.



har jag inte rätt? Rambo newmarket's är väl mycket snyggare än Amigo's?


Allt jag saknar nu för att vara komplett är ländtäcket, jag hoppas verkligen att jag får tummarna loss och köper det, för det vill jag verkligen. Jag har pengarna men är bara så snål att jag inte vill lägga ut dom på detta.

sååå snyggt!


Kommentarer
Postat av: MLI

sv; ja precis, väldigt tråkigt att dom härmar. Men prsiet är ju bra:)

Postat av: jessica andersson

Hej!

Jag har två st bruna vanliga tyglar & några märkes schabrak. :) Beige glen gordon som jag säljer med matchande luva. EQuest dressyr schabrak & några till. :) Intresserad? Kan skicka bilder via mail.

2010-11-02 @ 11:26:07
URL: http://jessiejump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback