i <3 shopping!

speciellt när det är till min häst och billigt. haha

Idag så var jag en sväng inne på hööks för jag skulle handla ett par gummistövlar eftersom jag faktiskt inte äger några, och nu när vi har så otroligt lerigt i hagarna så är det ju ett måste. så jag hade redan innan kollat in Hunter kopiorna och bestämt mig för att köpa dom! Dom är ändå stilrena och samtidigt praktiska och att tillägga är ju priset 179:- är faktiskt skitbilligt! Det kom även med lite andra saker hem, såklart. Man kan inte bli förvånad eftersom jag är den jag är och älskar saker!

pluttan har fått skav av sadelgjorden, så det har länge varit något som jag behöver, och idag tog jag mig samman och köpte en saelgjordstunnel! Bra investering, skulle dock behöva en kortare till drellegjorden.. hmm..

grimskaft, något man aldrig behöver, men vafan jag ville ha ett rött så nu köpte jag det! :D

Perfekt att ha alla papper i, den var nedsatt och därför passade jag på att köpa den.

gummistövlarna i egen hög person!

Ett spö köpte jag oxå, med läderhantag och allmänt stilrent. Har faktiskt inte något eget spö i denhär längden, har ett dressyrspö i silver som jag fullkomligt älskar, sen har jag ett svart hoppspö som tyvärr är för kort, men annars älskar jag det för det är så härligt att hålla i då det är någon slags gummibitar på handtaget så man får jättebra grepp!

Tvärtemot många andra så skriver jag
PUSS PÅ HÖÖKS!


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Det där spöet är ju så himla snyggt och stilrent! :)

Postat av: Linnéa

Det där spöet är ju så himla snyggt och stilrent! :)

2010-11-04 @ 22:04:28
URL: http://livetblandhastar.blogspot.com/
Postat av: warnmark -hästblogg

Sv; Ja det gör man verkligen :)

2010-11-04 @ 22:05:52
URL: http://warnmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback