billig häst!

Idag var Mirre inte direkt dyr, hade nog lätt kunnat sälja henne för 25 i början av passet, haha.

Billig pirr idag! :D

Självklart så skulle jag rida på hacket, vilket inte gick bra sist heller, men jag vill ju att hon ska kunna gå med det som variation. Rider ju henne i vanliga fall på ett kulbett och där är hon 9 av 10 gånger helt underbar numera. Vi har haft våra bråk, men dom har faktiskt börjat avta betydligt. Men idag var hon inte alls fin, i början bara la hon sig i handen och tokade iväg, i bytena var hon bara allmänt mongo och några gånger sparkade hon sådära fint i väggen när jag la till spöet. Men efter en lååång stunds övertalande att hon faktiskt kan byta galopp när jag ber henne om det. I slutet blev hon dock riktigt fin. Gjorde helt perfekta byten, öppnor och var bara så jävla följsam! melike hoppas att hon bibehåller dagens mjukhet till imorgon när Jenny ska rida henne.


Kommentarer
Postat av: Brusella

Var med och tävla om ett PFIFF schabrak på min blogg ! :D http://brusella.blogg.se/2010/november/vintertavling.html#comment

2010-11-08 @ 23:25:44
URL: http://brusella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback