sooool

Jisses vad det är varmt ute, det är ju inte någon idé att åka ut till stallet nu, tänkte rida senare ikväll och kanske få med mig min kära mor på cykel så vi kan rida ut på andra sidan stora vägen. Vet ju inte hur Mirre reagerar på många bilar och det känns alltid säkrare när mamma<3 är med.

Sen är det roligt att jag har fått fler läsare nu och jag tror mycket det beror på att jag fick en sån länkning hos
Stina eftersom jag gjorde hennes bloggdesign, det är roligt att fler läser ju! (:

Just nu är det väldigt varmt ute & här inne är som tur är svalare men termometern visar ändå 30 grader. Funderar på att ta nån bra bok och gå ut och jäsa lite i solen. Sen tänkte jag skriva ett inlägg om falsterbo, lite vad jag gjorde där och vad jag lyckades få med mig hem.

Men nu kallar solen, hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback