pannband till mirre?

Vill köpa ett nytt pannband att ha på mitt dressyrträns, men ska man väl köpa något som är fint så ska det kosta en hel förmögenhet, jag vill helst ha det äkta swarovski med de svenska flaggorn men var ska jag hitta så mycket pengar? Hööks swarovski pannband är ju inte heller åt det billiga hållet utan det är på tok för mycket att betala för ett pannband. Jag hade nog haft råd att köpa sverige pannbandet men då har jag inte råd att köpa skrittäckt som jag vill ha i vinter. ÅH jag blir så arg på att jag inte har massor av pengar så jag kan skämma bort min häst och migsjälv! menmen nu ska jag ut till mirre som ska ha hovslagare ikväll.

myone (swarovski) 899:-

hööks (swarovski) 649:-

hööks 229:-

hööks 169:-

hööks 159:-


Kommentarer
Postat av: Melinda

Nypriset var 1200:-:)

Postat av: Stina Petersson & Stall LM- Tävlingsryttare som satsra. Tävla om att bli veckans ekipage

Sv: jag vill inte ha en redan använd utan en helt ny :)

2010-07-28 @ 07:45:41
URL: http://stallmanstorp.blogg.se/
Postat av: Johanna Torudd

sv; jaha, då vet jag inte, jag trodde att alla klasser brukar vara att man betalar på plats isf.. :S konstigt, du får väl helt enkelt se när du kommer dit :P

2010-07-28 @ 12:26:44
URL: http://johannatorudd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback