new

åh idag har jag inte pallat blogga. Imorgon lovar jag er ett inlägg om våran utrustning .

Red ut idag igen. hon var lite seg men hur fin som helst jätte nöjd med henne fick några härliga galoppsträckor som är kanon för lilla hästen blev lite rädd för kossorna men annars inte mkt trams.

det bästa av allt var att jag fick spola henne med slangen idag, hon brukar vara skiträdd för den, eller hon var jätterädd idag med men hon litade på mig och tyckte det var såååå skönt.

hörs imorgon. PUSS


Kommentarer
Postat av: jessica andersson

sv. ja det kan jag hålla med om. :) Har bara köpt ett träns för horze som är mjukt och fint i lädert & det var i den billiga klassen, hööks träns som är fina i lädret ligger på 500+ tyvärr. :/ vad jag har sett iaf! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback