mitt hjärta

ÅH! Jag har inte fattat riktigt fråns jag stod där uppe i hagen och min fina häst kollade på mig hur otroligt mycket jag har saknat henne. Hon var sönderbiten av insekter, sig själv och en viss liten hingst. Men hon var glad över att se mig och speciellt när hon insåg vad som fanns i min väska. Den underbara lilla tjejen stod och åt äpplen i säkert en timme och njöt till fullu av varenda tugga. Jag borstade henne och plockade av massa flugägg och bara allmänt mös med henne. Hon hade fått ett stort bett av hingsten, tydligen gör han så med alla ston han har betäckt och nu var det svullet och såg jätteäckligt ut. Flugorna var också på, exakt överallt  usch, inte lätt att vara häst. Det finns inte ord som kan beskriva hur mycket jag har saknat henne och hur otroligt skönt det var att hälsa på henne igen och pussa på hennes mjuka mule!


världens bästa & finaste häst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback