i want the world to see you be with me.



Kom nyss hem ifrån stallet där Mirre och jag red ut för första gången, och det gick helt superbra. Hon bråkade inte ett dugg dock var hon lite rädd för stålhingsten men gick förbi honom & brunnarna ute i åkern var oxå läskiga.  Annars gick hon som en klocka, lugn och fin när jag red fram och lite mer ös när jag bad om det, ärtfältet var fullt med måsar så mamma & jag bestämde oss för jag skulle rida in i dom och så skulle hon ta kort (bilden ovan) & Mirre bara sög tag i bettet och gick till attack, helt sjukt roligt var det. Sen gick vi ner till ett gräs fält där jag trimmade lite & hon var såååå fin sjukt glad över min häst idag. Tog även vårt första "hopp" idag över några små små små stockar som låg på marken dock försökte hon dra iväg med mig men när jag blev fly förbannad på henne så fattade hon att det faktist inte var någon idé och hoppade sen fint igen.

Glad för att jag får ha den fina Mirrehästen<3





Kommentarer
Postat av: Mammi

Måsar?? det var gäss

2010-07-15 @ 08:30:42
Postat av: Fanny Hansson

hur ser man skillnad då?

Postat av: Matilda

Härliga bilder =)



SV: tack så himla mycket! Jag gillar den bilden med =)

2010-07-24 @ 20:26:38
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/
Postat av: Evelina

Fan vad fin den översta bilden var :D

2010-07-25 @ 09:41:25
URL: http://evelinablomqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback