Faaalsterbo!


Bilden beskriver tillståndet om kvällarna, fv: Paulina, Sofie, Andréa & Fille

D
et blev inte så jättemycket shoppande för mig i år eftersom jag inte har speciellt mycket pengar över och jag är inte i behöv av nya saker till Mirre, jo men bara täcken och jag ska försöka få tag på några begagnande om inte Dame's gamla passar henne. men jag skickar upp lite bilder på det som handlades under dagarna när jag inte jobbade, kollade hästar eller drack vatten. ;)


Amigo regntäcke rött med hals 690:-

Flughuva jacson 100:-

(vänd på huvudet haha) BR dressyrschabrak med matchande luva

lädergjord som hade en grön rem mitt i målade den svart 75:- !!!

Schabrak 50:- billigt, bra och fint

Luva exclusive horseweare 50:-


Sen köpte jag ytterligare en ehw luva dock i svart med guld passportal

mest nöjd är jag med täcket eftersom jag alltid velat ha ett sånt till Dame, och nu har jag ett. (:
Sen gillar jag dressyrschabraket skarpt och kan inte mer än vänta till jag får min nya sadel <3


Kommentarer
Postat av: Maya

Gud vilket snyggt chabrak!:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback