älskling heeemma!

Vi hittade den finaste katten inne hos grannen. Kan då säga att jag är fett lättad över att min goding hade klarat helgen utan mat och vatten.

Mirre hade en tappsko men hon ska få en ny sko imorgon vid sex tiden när hovslagaren kommer. Skönt att han var en pärla som kunde komma så snabbt! Så imorgon blir det att rida lite lätt dressyr precis som vi gjorde idag. Och det gick jättebra, vi klarade ökningarna men galoppen tyckte hon var jobbig. Hon har även fått massor av utslag som jag tänkte dra upp en bild på imorgon. Hon gick nästan omkull så skönt hon tyckte det var när jag kliade på henne. hihi men sen har hon typ kliat sönder sig på skjulet i den ena hagen så nu får hon gå i den hagen utan skjul. (: 

Imorgon ska jag ut till min fina underbara Dame! åh vad jag saknat henne!

vi hörs imorgon:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback