Nya täcken

Igår åkte jag och mamma in till Hööks främst för att köpa pelhamdeltor till de nya bettet. och det blev det, fick även med mig ett par tyglar med fin fästning! Jag övertalade mig själv och mamma att Dame skulle få plats i ett täcke i storlek 125! Så jag köpte ett ponnytäcke då de var på rea! så vi chansade och köpte de, man kan ju alltid lämna tillbaka det. Det satt ändå okej, visst de va litet men hon kan lätt ha det. Dock ska jag byta de då jag inte hade fått med någon svansflärp eller vad den heter (:

När jag var i ullared så köpte jag ett orangetfleecetäcke som jag oxå provade, men tyvärr var det jättestort för henne. Så om det är någon som är intresserad av att köpa det så säg till . Vill ha 100.- för det. Det är i storlek 145. (=


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback