Back On Track

har haft ett uppehåll, såg ingen mening med att "blogga" när jag & min häst var sjuka och inaktiva. Mitt  finger är på bättringsväg stygnen är borta och vi ska på återbesök imorgon. Dame han äntligen slutat halta och hennes problem på ryggen har lättat kraftigt :) . 

Idag kollade jag igenom henne i paddocken innan jag tog in henne så hon inte var halt & det var hon inte! jag blev superglad & tog in och borstade henne. Tog på henne benskydd, broddar och världens mest cpiga boots. Så skulle jag sadla. La på henne ett nytt schabrak och padden, gick för att hämta sadeln när jag insåg att sadelgjorden var hemma. så jag tränsade henne och lät henne löpa i linan. Hon var helt underbar att lina! Hon lyssnade på alla kommandon och fattade höger galopp direkt hela tiden utan att det blev fel! så himmla stolt över henne.
SNART är vi igång igen & då bör ni akta er ;)

vackrast <3


Kommentarer
Postat av: Sofia

SV: Tack ska du ha :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback