fiinis

Tävlade lite drelle idag på Mirre, blev en lb:2 och hon var jättefin på framridningen och lyssnade exakt på vad jag bad henne om. Hon var oberörd när det gällde att sadla och tränsa mitt ute bland transporter och bilar som körde omkring, det som förvånade mig mest är att hon var lungnare än hon brukar vara i stallet. Är helt hundra på att busis tyckte det var jätteskoj att komma ut. Inne på banan blev hon stel och gick lite in i sin egen värld vilket gjorde att jag inte kunde få henne i rätt form så hon gick mycket över tygeln, men hon lyssnade på vägarna och gångarterna osv. Är faktist nöjd över min lilla sessa eftersom vi aldrig varit i en paddock och ännu mindre i ett ridhus. det var sinnes varmt men vi lyckades trots omständigheterna skrapa ihop oss 54,33% & jag hade som mål att klara mig över 50 & det gjorde vi ju! Så det är verkligen inget att klaga på och jag menar domhär jävla vinsttäckena är ju fula + jag har redan ett sånt & ett räcker tack! haha! :D film kommer upp ikväll! (:


finaste mirre

jag fick oxå knopp

vackra i transporten

iihh

så fin!

inne på banan (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback