tooodaaag!

idag körde jag ut i stallet med tanken att inte rida men sen kom jag på att hon faktist behövde röra på sig så jag tog in henne för ridning. Hon gick väldigt fint idag, hängde inte i högersidan som hon gjort de två senaste gångerna dock var hon mindre glad över att få skutta idag och sprang vid sidan, men vi fick några språng varav ett var helt utmärkt från bådas sida. Tränar mycket uthållighet i galoppen nu & låg form för att hon ska sätta lite bättre muskler på ryggen. Nöjd med min fina häst idag.
Eftersom ridningen inte var planerad så hade jag bara leggings & inte ridbyxor när jag var i stallet. Och när jag red så lämnade jag stövlarna i stallet vilket resulterade i inte alls stadiga skänklar och knip på vaderna haha.

så, kärlek till min häst, ridbyxor & stövlar!


& kärlek till matchningen av färger


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback