Till "linda"

med IP: 135.244.196.90
du har verkligen ingen rätt i världen att kräka ur dig saker på det sättet som du gjort. Jag tycker jävligt synd om dig som desperat måste hitta något att klaga på, jag är nöjd med min och min hästs prestation? Låt oss vara och du tror seriöst att jag inte hade känt om hon var halt? eller óm jag inte gjort det hade nog dommaren blåst av. Sånna som du ska bara hålla dig borta från denne bloggen. Den är till för mina vänner & folk som har någon anknytning till det jag skriver om. DU därimot har faktiskt ingenting här att göra & det är folk som dig som gör så att det finns hat på jorden. Nästa gång du ska kräka ur dig något så var inte anonym, utan skriv då något som gör att jag kan få försvara mig till dig!

& Själv tyckte jag att Mirre och jag var duktiga på tävlingen, eftersom hon bara har blivit riden en månad så är jag jättenöjd med henne! Eller vad tycker ni andra sunda läsare? (:

Kommentarer
Postat av: linda

jag sa vad jag tyckte och gav min åsikt om det. Alla har vi rätt att säga våra åsikter och jag menade inte att klaga. Du måste tåla sånt om du har blogg.Har inte msn och skulle aldrig lägga ut mitt mobil nummer.

Ta bort min ip adress annars skickar jag en anmälning på dig då du hänger ut mig som person

2010-08-05 @ 16:43:50
Postat av: linda

jag sa vad jag tyckte och gav min åsikt om det. Alla har vi rätt att säga våra åsikter och jag menade inte att klaga. Du måste tåla sånt om du har blogg.Har inte msn och skulle aldrig lägga ut mitt mobil nummer.

Ta bort min ip adress annars skickar jag en anmälning på dig då du hänger ut mig som person

2010-08-05 @ 16:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback