som nytt

Historien om mina stigbyglar
För två år sedan köpte jag desse när jag besökte ullared med min mamma och mormor. Ett par vanliga silvriga säkerhetsstigbyglar, jag hade väldigt svårt att hitta plattor till dom som passade så under säkert ett år red jag utan, haha. Men sen hittade jag faktist ett par som lyckligt vis passade, ett helt vanligt par svarta med räfflad översida. Men eftersom det var budget stigbyglar så försvann färgen och jag la undan dem och köpte ett par nya vanliga där sc3 plattan funkade eftersom jag köpte nya stövlar. Men sen när jag köpte dressyrsadeln så fick desse dammas av och komma till användning, minst lika fula som de var förut men dom funkade, inte sant? Innan vi åkte iväg till tävlingen så bytade jag över till mina vanliga dressyrstibyglar och pratade med mamma om att hon var tvungen att köpa silvrig sprayfärg till byglarna, men trotsig som min fina mamma är så gjorde hon inte det. Så jag tog tag i sitvationen och målade dom guldiga istället, eftersom det var den färgen vi hade hemma & vips så blev dom som nya! I ullared hittade jag även ett par sc3 plattor till kanonpris så jag tackade och tog imot, och tänka sig så passade dom i mina gyllene stigbyglar.

jag tror desse kommer göra succé på hoppbanan! :D


cuz' they are goooolden!


(jag lyckas skriiiva lååånga inlägg om obetydliga saker. HAHA)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback