skolan idag.

mockade massa lika skojsigt som vanligt. Sen skulle vi ha ryttarprov eller nått sånt i både hoppning och dressyr. Jag Sofie & Andréa började med dressyren och jag hade odessa som jag aldrig ridit innan. Det gick väldigt dåligt när vi red dressyrprogramet & det känndes så jävla dåligt. Men hon var fin när jag red fram. Hoppningen gick bättre enligt mig hoppade dock bara en bana på fyra hinder a 60cm. Men jag är nöjd med dagen & hoppas även att folk är nöjda med mig för idag, haha sen åkte vi till skolan & hade teoriprov och sen engelska B (i den kursen ingick Jag Emma & Andréa samt två killar från energi?) jaja satt iaf och somnade när vi skulle läsa en bok hahaha! inte bra fanny, inte braa!


en bild på Odessa från MR's hemsida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback