Min utrustning

Hoppning
Sadel:  Stübben Romanus hoppsadel svart
Träns:  Pullarträns med vita sömmar svart
Bett: tredelat mässing tjockare
Hjälptygel: Förbygelmed avtagbar martingall med vita sömmar, svart
Benskydd/lindor: inget.

Dressyr
Sadel: Kingston Dressyr svart
Träns: Rundsytt aachen med bred nosrem svart
Bett: tredelat silver lite tunnare(=skarpare)
Hjälptygel: ingen
Benskydd/lindor: inget.

På mig
Hjälm: CRW Active
Stövlar: Mountain horse sc3
Handskar: roeckl svarta
Säkerhetsväst: Riders company svart vid uteritt/hoppning
Sporrar: 10mm vid dressyr
Spö: Dressyr/hopp (beroende på vad jag hittar) vid uteritt



Kan även lista mina topp tre schabrak just nu.


Dressyr:
Khaki grönt BR dressyr från falsterbo
"burberry" inspererat från ÖB
Asvh schabrak marin *

Hopp:
Rött GM schabrak
Asvh schabrak marin*
Limegrönt schabrak med balla mönster

* gillar det marinblåa så mkt så jag använder det både till dressyr & hoppsadeln


             
   Hoppsadeln                                    Dressyrsadeln


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback