heelmeet!

jag skrev ju att jag skulle köpa ny hjälm.
& jag är inte en mytoman, utan båda var bara så otroligt fula, haha!
Vill ha en charles Owen, men samtidigt vill jag ha en ventilationshjälm & ni som känner mig vet hur snål jag är så jag lär ju aldrig köpa bägge. Funderar på att kanske köpa en lätt begagnad GPA hjälm i helt svart eller helt marin, tycker inte dom är det snyggaste men i helfärg så är dom faktiskt helt okej. Samtidigt vill jag ju inte tävla dressyr i den, men då kanske man kan köpa en billig dressyrhjälm på typ Hööks, men vi får se hur det blir. Har inte riktigt vågat fråga pappa om dedära med GPA'n. Hoppas jag samlar på mig litta moood haha önska mig lyckatill! (A)

NEJTACK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback