du växer i mina ögon för varje minut

skola idag, det var ganska blä, kändes riktigt onödigt att ta sig hela vägen in. Kul att träffa folket igen mindre kul att få schemat och gå igenom kurserna. Något humörshöjande var att vi fick veta att vi faktiskt ska få ha bal! Riktigt ball! Efter skolan då gick jag och Sofie lite i stan och "shoppade" blev itne så mkt men vi åt och sånt, asmkt att välja mellan nu när det är festival. GIIILLAAAA! Pallar inte blogga eller skriva haha nu eller mer idag. Ska ut och ge mirre lite mat snart. Vi hööres!
puss

du är ganska gullig hjärtat :$


Kommentarer
Postat av: loisa

sv: tack så mycket!! :D

Postat av: Anonym

Jag hade honom ca ett år, sen kände jag att vi inte kom längre. Han var tänkt som en läromästare som jag kanske skulle kunna komma upp lite i höjderna på. Men i hoppningen blev han ju stressad, och man märkte att han inte tyckte det var kul. Så jag tror han skulle passa bäst som dressyrhäst :) För jag tror att han blev förstörd i hoppningen för längesen.. Tyvärr. Men underbar är han ändå ;)

2010-08-23 @ 22:21:50
URL: http://levau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback