ännu en grå dag


så jädra bra!


Det är inte bara vädert som är tråkigt, även mirre var det idag. Hon beteede sig som en jävla idiot när hon skulle in från stallet, höll på att stegra sig och mög, efter en timmes bråkande så hade jag inte någon ork att rida på henne. släppte henne i longervolten och glömde bort henne i en halvtimme & gick och fixade allt annat nödvändigt. Sen bestämde jag mig för att piska runt henne så hon fick röra på fläsket. & det slutade med att hon fick löshoppa. hon blev glad i början och sprang runt runt utan att behöva något påskjut, till sist fick hon hoppa över vanliga plaststolar, ni vet sånna som man har ute i trädgården? & hur höga kan dom vara? kanske en meter? Hon hoppade iaf fint så jag är nöjd med den lilla kossan! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback